آموزش زبان انگلیسی  ایران بریتانیا

آموزش زبان انگلیسی ایران بریتانیا

این وبلاک به آموزش رایگان زبان انگلیسی برای دانش پژوهان در تمامی سطوح میپردازد همچنین دارای ازمون انلاین زبان نیز میباشد.
آموزش زبان انگلیسی  ایران بریتانیا

آموزش زبان انگلیسی ایران بریتانیا

این وبلاک به آموزش رایگان زبان انگلیسی برای دانش پژوهان در تمامی سطوح میپردازد همچنین دارای ازمون انلاین زبان نیز میباشد.

معجزه کسب مدرک انگلیسی


خیلیا زبان یاد میگرن که فقط صحبت کنن و کارهاشون راه بیفته اما خیلا هم هستن که زبان براشون شده یه غول و نمیتونن یادش بگیرن سخته دست و پا میزنن که یکم بتونن صحبت کنن و یا بخونن یا حتی یه کلاسی بزارن پیش دوستاشون و فامیلاشون که من انگلیسی صحبت میکنم. قافل از اینکه زبان انگلیسی الان دیگه زبان پیش پا افتاده شده و همه دارن زبان سوم یا چهارم یاد میگیرن.

خیلیا شاد بگن من یه نرم افزار نصب میکنم رو گوشیم همه کارامو حل میکنه مترجم من گوشیمه.

امروز هدف از نوشتن پست من این هست که چطور و چگونه میتونیم از زبان انگلیسی عبور کنیم و دیگه برای ما اون غول مرحله سخته نباشه. چطور میتونیم مدرک زبان انگلیسی را تو آیلتس، تافل، یا حتی آزمون های جدید مثل دولینگو و سلپیپ بگیریم بدون دغدغه.

چطور میتونیم زبان دوم خودمون را شروع کنیم. با یه برنامه ریزی طی 3 ماه انگلیسی مسلط بشیم و در مدت 5 ماه آیلتس و یا هر مدرک زبان دیگه (داخل پرانتز بگم اگه دولینگو یا سلپیپ و یا pte باشه که یک ماهه کارش تمومه) بگیریم بدون اینکه به دنبال کسی بگردیم که برای ما کلاس بزاره مدرک بهمون بفروشه کلی پول ازمون بگیره بعدش مشخص بشه با فتوشاپ زده مدرک یه هزار تومن نمیارزه.

من خاطر میاد یکی از بچها میگفت من کلی پول هزینه کردم اصلا یکی از معروف ترین مدرس های اینستا اوردم خونمون جلسه 1 ملیونم بهش میدادم بعد 90 جلسه که 90 ملیونم ازم گرفت بهم گفت تو خنگی یاد نمیگیری. نه دوست عزیز اون خنگ نبود تو کلاه بردار بودی.

یا خاطرم میاد یک بهم گفت من چنتا پکیج زبان از اینستا خریدم همشون فیلم های دانلود رایگان سایت های مختلف بود جمع کرده بود چنان با آب و تابی صحبت کرد منم فک کردم معجزه فقط همینه و رفتم و خریدمش.

کی میدونه هر کسی تو این راه حتما اذیت شده و متاسفانه نتیجه نگرفته.

امروز میخوام یه راه جدیدی به شما معرفی کنم در مدت زمان خیلیییییییییییی کم رایگان بدون هزینه و حتی تو منزلتون با برنامه ریزی دقیق توی 3 ماه انگلیسی را به راحتی صحبت کنید و همچنین هیچ مشکل در آزمون های بین المللی و حتی داخلی خودمون نداشته باشین.

لطفا پست بعدی منو دنیال کنید تمام این موارد خدمدت شما خواهم گفت.

اسپیکینگ دولینگو

اسپیکینگ دولینگو

چطور من میتونم دو دولینگو بخش اسپیکینگ همه نمراتشو کسب کنم. لطفا این یک دقیقه با ما همراه باشین تا کاملا این بخش با هم انالیز کنیم و متوجه بشیم آیا میشه 100 درصد همه نمره این بخش گفت یا نه فقط بخشی از این آزمون میشه پاس کرد.
اسپیکینگ دولینگو Speaking DUOLINGO
آزمون اسپیکینگ دولینگو ترکیبی از سوالات مختلف برای سنجش و توانایی سطح مکالمه داوطلب می باشد.
یکی از آزمون هایی که شباهت زیادی به آزمون آیلتس دارد آزمون اسپیکینگ دولینگو است  بطور مثال یکی از سوالاتی که در اسپیکینگ مورد استفاده قرار می گیرد کاملا مشابه تسک دوم آزمون آیلتس است که به داوطلب ۱ دقیقه زمان داده می شود تا نت برداری های خود انجام داد و درباره موضوع مورد نظر فکر کند سپس در مدت زمان ۲ دقیقه در مورد موضوع اشااره شده صحبت کند این زمان در آزمون اسپیکینگ ۱ دقیقه خواهد بود که شما در مورد موضوع صحبت خواهید کرد.

سطح آزمون اسپیکینگ دولینگو Speaking DUOLINGO

بعد از اتمام آزمون تطبیقی آزمون اسپیکینگ آغاز می شود. این آزمون به نحوه ای طراحی شده است که هر داوطلب با هر سطحی از زبان انگلیسی می تواند در این آزمون شرکت کند و میزان سختی و آسانی سوالات به عملکرد داوطلب در آزمون تطبیقی بستگی دارد هر چه در آن آزمون بهتر عمل کند میزان سختگی اسپیکینگ سخت تر است.
برای مثال اگر داوطلب به سوالات قبل از اسپکینگ به راحتی جواب داده باشد انتخاب سولات توسط هوش مصنوعی برای داوطلب سخت تر خواهد بود و این هم به این جهت می باشد که داوطلب نمره بالا تری کسب نماید.
ولی اگر داوطلب در مراحل قبل به تعداد کمی از سوالات به درستی پاسخ داده باشد هوش مصنوعی برگزار کننده امتحان سوالات بخش اسپیکینگ دولینگو Speaking DUOLINGO
آسانتر انتخاب کرده تا نمره داوطلب کمی از سطح ضعیف بالاتر برود.
روش های کسب نمره بالای اسپیکینگ دولینگو
1_تقویت لهجه انگلیسی
2_تقویت روانی صحبت
3_تمرین نمونه سوالات سالهای گذشته
4_کاربردن لغات و اصطلاحات کاربردی
5_استفاده از گرامر های حرفه ای زبان انگلیسی و ساختار فو قالعاده
6_استفاده از لغات مهم و سرنوشت ساز آزمون

منابع اصلی آزمون دولینگو


منابع آزمون دولینگو

آزمون دولینگو یک آزمون تطبیقی است که میتنی بر کامپیوتر توانایی داوطلبان را در زبان انگلیسی مورد ارزیابی قرار می دهد. آزمون دولینگو از آزمون هایی است که مطرح شده نیست در سال های اخیر بیش از ۵۰۰ دانشگاه در سراسردنیا  مدرک آزمون دولینگو را به عنوان مدرک معتبر مورد پزیرش قرار می دهند.

منابع سوالات آزمون دولینگو می تواند به داوطلبان برای کسب نمره بالا کمک زیادی بکند پس شناسایی منابع  آزمون بسیار مهم است.

یکی از این منابع کتاب GRAMMR  IN USE و کتاب های جدیدی مانند GRAMER IN DUOLINGO , و همچنین کتاب معروف new gramma in duolingo test کتاب گرامر طراحی شده برای آزمون دولینگو مرکز زبان ایران بریتانیا را اشاره کرد که برای افزایش سطح گرامر بسیار به داوطلبان کمک خواهد کرد.

گوش دادن به داستان های کوتاه زبان انگلیسی که از کتاب های داستان می توان FAR FROM MADDING CROWD و یا MOONSTONE نام برد. برای تقویت اسپیکینگ خود نیز می توانید از کتاب اسپیکینگ دکتر رحمانی چاپ دانشگاهی ایران استفاده کنید.

برای بالا بردن لغات که تاثیر بسیار زیادی در نمره آیلتس خواهند داشت کتاب های vocab in duolingo چاپ 2020 vacab test و کتاب لغات جدید دولینگو در آزمون را تهیه و مطالعه فرمایید.

برای اولین بار در ایران مرکز آموزشی ایران بریتانیا اقدام به تهیه پکیج بی نظیر آزمون دولینگو کرده است که تمامی منابع دولینگو چه قدیمی و چه جدید در این پکیج گنجانده شده است.

کسب نمره بالای آزمون دولینگو:

تمامی داوطلبین میتوانند نمره بالای دولینگو را کسب نمایند به دلیل اینکه این آزمون بسیار آسان کاربردی و کوتاه می باشد.

1_شرکت در آلاس های خصوصی دولینگو که تنها در 5 جلسه خصوصی حضوری و یا آنلاین تمامی مشکلات شما برطرف خواهد شد.

2_خرید بسته آموزشی دولینگو به همراه پشتیبانی استاد


تافل چیست


تافل (به انگلیسی: TOEFL) که برگرفته از سرواژگان Test of English as a Foreign Language به معنای آزمون انگلیسی به عنوان زبان خارجی است، آزمونی است که میزان توانایی افراد را در زمینهٔ برقراری ارتباط به زبان انگلیسی در سطح دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی می‌سنجد. این آزمون توسط مؤسسه ای‌تی‌اس (ETS) در دو نوع کاغذی و اینترنتی برگزار می‌شود و در بیش از نه هزار دانشگاه و مؤسسه از بیش از یکصدو سی کشور جهان مورد پذیرش قرار می‌گیرد. تافل اولین بار در سال ۱۹۶۴ برگزار شد و پس از آن تا کنون نزدیک به ۲۰ میلیون نفر در این آزمون شرکت کرده‌اند.

هزار تا سوال درباره تافل وجود داره که

1_منابع تافل کدومان

2_تافل بهتره یا آیلتس

3_مدرک تافل راکدوم دانشگاه ها قبول دارن

4_تافل سخته یا نه

5_بهترین مرکز تافل کجاست

6_تافل میشه بدون استاد یاد گرفت

7_آزمون آزمایشی داره تافل

8_مراکز تافل کجا هستن

9_تافل هر چند وقت یه بار برگزار میشه

10_تافل تو ایران برگزار میشه

تمامی این سوالات را به صورت کلی و جز به جز در مجموعه زبان ایران بریتانیا پاسخ داده شده است لذا پیدا کردن یک مرکز زبان بسیار خوب با اساتید دلسوز که دارای سابقه تدریس بین المللی باشند و دارای مدارک و جوایز ارزشمند بین المللی هستند بسیار حائذ اهیمت می باشد.

منابع تافل:

کتاب های زیادی برای آزمون تافل پیشنهاد شده است در زمینه لغات و گرامر و ساختار نویسی و صحبت کردن که تمامی آنها در یک پکیج بینظیر تافل به همراه تدریس بی نظیر و نرم افزار شبیه ساز آزمون نصبی بر روز کامپیوتر با کمترین مبلغ در اختیار دانش پژوهان قرار داده میشود.

آزمون آزمایشی تافل:

برای اولین بار در ایران مرکز زبان ایرن بریتانیا اقدام به برگزاری آزمون آزمایشی آنلاین تافل و تحصیح بی نظیر کرده است که این آزمون مطابقت بسیار زیادی با آزمون اصلی تافل دارد و نقاط قوت و ضعف شما را مشخص خواهد کرد.

نحوه نمرده دهی

آزمون TOEFL iBT در مقیاس ۰ تا ۱۲۰ نمره دهی می‌شود. که در مقایسه با تافل که از صفر تا 9 است کاملا مقاوت می باشد.

هر یک از چهار بخش (خواندن، گوش دادن، صحبت کردن و نوشتن) نمره ای از ۰ تا ۳۰ کسب می‌کند.

بخش‌های خواندن و گوش دادن ابتدا تست می‌شوند و پس از آن ده دقیقه استراحت انجام می‌شود. سپس بخش‌های صحبت کردن و نوشتن پس از استراحت تکمیل می‌شوند.

حداکثر ۲۰۳ دقیقه برای تکمیل مراحل آزمون زمان مشخص شده که استاندارد جهانی می باشد.

در ابتدا به هر سؤال گفتاری نمره ۰ تا ۴ داده می‌شود، و در ابتدا به هر سؤال نوشتن نمره خام ۰ تا ۵ داده می‌شود. این نمرات به نمرات مقیاس ۰ تا ۳۰ تبدیل می‌شوند.

0

آزمون تخصصی آیلتس


آزمون آیلتس نزدیک به 40 ساله که یکی از معروف ترین آزمونهای تعین سطح زبان انگلیسی در ایران به حساب میاد.

این آزمون تمامی مهارت های خوندن، نوشتن، گوش دادن و صحبت کردن داوطلب را بررسی میکنه و نمره بین صفر تا 9 به داوطلب تعلق میگیره.

خب چرا این آزمون را اکثر دانشگاه ها مورد قبول دارن؟

چون توسط یکی از بهترین مراکز زبان انگلیسی دنیا طرح میشه سوالاتش و همچنین کاملا استاندارد هست و به روز.

نمره چند این آزمون خوبه؟

نمره بالای 6.5 در این آزمون برای اکثر مراکز مورد قبوله و پذیرش میشن داوطلبا این آزمون در 2 نوع آزمون جنرال و اکادمیک طرح میشه که اکادمیک برای تحصیلی و جنرال برای مهاجرت و پناهنگی و کاری هست.

فرق آیلتس جنرال و اکادمیک چیه؟

هیچ فرقی ندارن هر دو آزمون ساختار شبیه به هم دارن و هر 4 مهارت زبانی بررسی می کننداما آیلتس جنرال لغات و سوالاتش یکم ساده تره نسبت به اکادمیک و همچنین توی موضوعات صحبت کردن و نوشتن توی اکادمیک موضوعات علمی انتخاب میکنن داورها.

منابع آیلتس چیه؟

هر چی دربار منابع آیلتس بخوان کاملا به روز و دسته بندی شده در مرکز زبان ایرن بریتانیا به صورت یک بسته آیلتس عالی و حرفه ای در اختیار داوطلبان قرار داده میشه.

کلاس آیلتس

یکی از بهترین کلاس های آیلتس در تهران توسط استاد رحمانی که خودشون مدرس بین المللی آیلتس هستن و مصحح آزمون آیلتس بودن برگزار میشه که دانشجویان ایشان نمره بالای 7 را برای خودشون کسب کردن.

نمونه آزمون آزمایشی آیلتس

آزمون آزمایشی زیادی در ایران و تهران برگزار میشه اما ایا کیفیت آزمون اصلی داره؟ معلومه که نه یک سری سوالات کپی برداری شده و مطابقت کلی با ازمون اصلی نداره.

اما مرکز ایران بریتانیا برای اولین بار اقدام به برگزاری آزمون آزمایشی آیلتس آنلاین در ایران کرده که

1_کیفیت بالای آزمون- زیر نظر IDP

2_ارزون بودن ازمون

3_راهنمایی استاد

4_تحصح رایگان و کامنت گزاری آزمون