آموزش زبان انگلیسی  ایران بریتانیا

آموزش زبان انگلیسی ایران بریتانیا

این وبلاک به آموزش رایگان زبان انگلیسی برای دانش پژوهان در تمامی سطوح میپردازد همچنین دارای ازمون انلاین زبان نیز میباشد.
آموزش زبان انگلیسی  ایران بریتانیا

آموزش زبان انگلیسی ایران بریتانیا

این وبلاک به آموزش رایگان زبان انگلیسی برای دانش پژوهان در تمامی سطوح میپردازد همچنین دارای ازمون انلاین زبان نیز میباشد.

آزمون سلپیپ در تهران

بهترین مدرس سلپیپ CELPIP-خانه سلپیپ ایران

کلاس های تخصص سلپیپ (CELPIP ) در تهران توسط استاد رحمانی برگزار میشود. همچنین کلاس های تخصصی هم به صورت آنلاین، در تمامی نقاط ایران و هم به صورت حضوری در مرکز تهران برگزار می شود.
استاد رحمانی با سابقه تدریس 8 سال در رشته زبان انگلیسی و تدریس تخصصی آزمون سلپیپ CELPIP به مدت 5 سال این افتخار را دارد که نه تنها در ایران بلکه در کشورهای مختلفی مانند کانادا، استرالیا، و اروپا شاگردان برجسته ای که موفق به دریافت مدرک سلپیپ (CELPIP) شده اند و و در کالج های و دانشگاه های معروفی شروع به تحصیل کرده اند.

نحوه آموزش استاد رحمانی کاربردی و همگام با سطح زبان دانش پژوه میباشد. همانگونه که میدانید تمامی آزمون ها شامل 2 قسمت اصلی میباشد:قسمت تسلط بر زبان که این قسمت توسط استاد شما تسلط کامل به زبان انگلیسی با لحجه مورد نظر ازمون سلپیپ (CELPIP) خواهید شد.
قسمت دوم که شامل تکنیک های حرفه ای تست زدن با متد روز اروپا و کانا که در آزمون ها ی مختلف مانند ایلتس، تافل ، و سلپیپ تست شده و نتیجه شگفت انگیزی داده توسط استاد به تمامی شاگردان عزیز آموزش داده خواهد شد.

مرکز زبان ایران بریتانیا برای تمامی داوطلبانی که قصد گرفتن مدرک سلپیپ را دارند کلیه اقدامات یادگیری و آموزش حضوری و از راه دور را به صورت تخصصی انجام میدهد.

همچنین برای گرفتن نمره بالا سلپیپ می توانید خود را در آزمون آنلاین برگزار شده توسط این موسسه محک بزنید و نمره خود را برآورد کنید.

آزمون دولینگو Duolingo

دولینگو به انگلیسی Duolingo یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های آموزش زبان های مختلف دنیا از قبیل انگلیسی، فرانسه، روسی ، چینی، ژاپنی و چندین زبان دیگر می باشد. شروع نرم افزار دولینگو در سال 2009 بوده و پس از گذشت زمان کوتاهی این اپلیکیشن به اندازه ای گسترده و همه گیر شده که در دنیا بیش از 300 میلیون کاربر فعال دارد.

دولینگو در ایران نیز کاربران بیسیاری به خود جذب کرده چون که این نرم افزار آموزش لغت، گرامر و اصتلاحات زبان انگلیسی را به صورت رایگان در اختیار مخاطبین خود قرار میدهد و بسیار قابل فهم می باشد. لذا تمامی افرادی که تمایل به شرکت در کلاس های خسته کننده و همچنین گرامر دست و پا گیر زبان را ندارند از دولینگو برای یادگیری اصتفاده می کنند.

مرکز زبان ایران بریتانیا با بهره گیری از اساتید برجسته و ماهر برای اولین بار در ایران شروع به آموزش زبان از طریق این نرم افزار کاربردی کرده است. درواقع این نرم افزار به صورت یک بازی و یا یک سرگرمی زبان را در دسترس همه قرار داده است. در این نرم افزار متاسفانه زبان فارسی گنجانده نشده است و برای فارسی زبانان عزیز می توانند از طریق زبان انگلیسی وارد عمل شوند. تمامی افار میتوانند با نصب این اپلیکیشن و همچنین راهنمایی استاد هر چه سریع تر با ککمترین هزینه  زبان انگلیسی را یاد بگیرند.

 

نرم افزار دولینگو چطور کار میکند؟

این نرم افزار به صورتی طراحی شده که گرامرهای کاربردی زبان انگلیسی را طبق دروس از پیش برنامه ریزی شده به صورت ساده به یک دانش پژوه بیاموزد. لغات در این نرم افزار به صورت مرحله ای از ساده به سمت لغات سختتر و تعداد تکرار بیشتر پیش میرود. همانند یک جعبه یادگیری لغات را چندین بار تکرار میکند تا شما کاملا تسلط بر لغات را یاد گرفته و استفاده کنید.

از انجایی که تکرار و تداوم یکی از راهای موفقیت در زبان انگلیسی است این نرم افزار شما را تشویق می کند هر روزه یه صورت برنامه ریزی شده در ساعتهای مشخصی که شما هم میتوانید برنامه ریزی کنید این امکان را به شما بدهد تا به این نرم افزار سر بزنید. در قسمتی از نرم افزار یک ساعت مشخصی تنظیم شده که سر ساعت مشخص به شما اطلاع دهد که زمان مطالعه شما فرا رسیده است.

نرم افزار دولینگو به نحوه ای طراحی شده است که زبان آموز هر چه سریع تر و با کیفیت بهتر زبان را بیاموزد اگر چه این روش در کشورهای مختلف جواب داده است و نتایج زیادی نیز به بار اورده و علاقه مندان زیادی به خود جلب کرده است.

ایلتس 7

ایلتس یک آزمون بین المللی سنجش زبان انگلیسی در چهار مهارت گفتاری(Speaking) نوشتاری (Writing) خواندنی (Reading)و گوش دادنی (Lessening)که هر کدام دارای نمره جداگانه و نمره کلی نیز میانگین نمره هر چهارمهارت می باشد. ایلتس خود به 2 نوع اکادمیک ( داوطابلنی که قصد ادامه تحصیلی را دارند) و جنرال( داوطلبانی که قصد مهاجرات و یا پروژه کاری و یا پناهندگی را دارند) برگزار می شود.

چرا ایلتس 7 اهمیت یادی دارد؟

نمره 7 ایلتس به منزله خوب نوشتن و درک درست و به راحتی صحبت کردن زبان انگلیسی می باشد از همین رو اکثر دانشگاه های معروف ارپا و کانادا و استرالیا و حتی امریکا ایلتس 7 را مبنا پذیرش و مهاجرت به آن کشورها می دانند. حتی نمره 7 بین داوطلبان شرکت کننده در آزمون ایلتس یه کابوس و نمره دست نیافتنی طلقی می شود. ایل

مدت زمان لازم برای ایلتس 7

مدت زمان لازم برای آماده شدن در امتحان ایلتس و کسب  ایلتس 7 برای هر فردی متفاوت است. برای داوطلبانی که سطح زبان متوسط دارند مرکز زبان ایران بریتانیا کلاس های فشرده و فوق فشرده برگزار می کند تا در مدت 2 ماه به صورت کاملا تضمینی به نمره 7 ایلتس دست پیدا کنند. همچنین برای افرادی که سطح زبان ضعیفی دارند این مرکز در این راستا کلاس دست پیدا کند. زبان انگلیسی از اهمیت زیادی بین داوطلبان برخوردار است تا زبان را سریع با کیفیت بیاموزند.

معجزه زبان انگلیسی در 2 ماه توسط استاد رحمانی عزیز برای داوطلبان ایتس به صورت معجزه در ایران انجام می شود.

نمونه اسپیکینگ ایلتس 7

نمونه اسپیکینگ  ایلتس 7 برای اولین بار همراه با فیلم آموزشی در این قسمت قرار گرفته است. در این فیلم آموزشی توضیح داده میشود که چگونه صحبت کنیم تا نمره ایلتس 7 و بالاتر را کسب کنیم. چه اصطلاحات و لغاتی بکار ببریم و چطور ابتدا و انتها صحبت خود را کنترل کنیم. لطفا با کلیک بر روی این قسمت فیلم را تماشا کنید.

نمره اسپکینگ 7 به معزل اساسی در بین کاربرا ایرانی تبدیل شده که شما می توانید با راهنمایی استاد رحمانی و ایران بریتانیا بهترین نمره کسب کنید.