آموزش زبان انگلیسی  ایران بریتانیا

آموزش زبان انگلیسی ایران بریتانیا

این وبلاک به آموزش رایگان زبان انگلیسی برای دانش پژوهان در تمامی سطوح میپردازد همچنین دارای ازمون انلاین زبان نیز میباشد.
آموزش زبان انگلیسی  ایران بریتانیا

آموزش زبان انگلیسی ایران بریتانیا

این وبلاک به آموزش رایگان زبان انگلیسی برای دانش پژوهان در تمامی سطوح میپردازد همچنین دارای ازمون انلاین زبان نیز میباشد.

اسپیکینگ دولینگو

اسپیکینگ دولینگو

چطور من میتونم دو دولینگو بخش اسپیکینگ همه نمراتشو کسب کنم. لطفا این یک دقیقه با ما همراه باشین تا کاملا این بخش با هم انالیز کنیم و متوجه بشیم آیا میشه 100 درصد همه نمره این بخش گفت یا نه فقط بخشی از این آزمون میشه پاس کرد.
اسپیکینگ دولینگو Speaking DUOLINGO
آزمون اسپیکینگ دولینگو ترکیبی از سوالات مختلف برای سنجش و توانایی سطح مکالمه داوطلب می باشد.
یکی از آزمون هایی که شباهت زیادی به آزمون آیلتس دارد آزمون اسپیکینگ دولینگو است  بطور مثال یکی از سوالاتی که در اسپیکینگ مورد استفاده قرار می گیرد کاملا مشابه تسک دوم آزمون آیلتس است که به داوطلب ۱ دقیقه زمان داده می شود تا نت برداری های خود انجام داد و درباره موضوع مورد نظر فکر کند سپس در مدت زمان ۲ دقیقه در مورد موضوع اشااره شده صحبت کند این زمان در آزمون اسپیکینگ ۱ دقیقه خواهد بود که شما در مورد موضوع صحبت خواهید کرد.

سطح آزمون اسپیکینگ دولینگو Speaking DUOLINGO

بعد از اتمام آزمون تطبیقی آزمون اسپیکینگ آغاز می شود. این آزمون به نحوه ای طراحی شده است که هر داوطلب با هر سطحی از زبان انگلیسی می تواند در این آزمون شرکت کند و میزان سختی و آسانی سوالات به عملکرد داوطلب در آزمون تطبیقی بستگی دارد هر چه در آن آزمون بهتر عمل کند میزان سختگی اسپیکینگ سخت تر است.
برای مثال اگر داوطلب به سوالات قبل از اسپکینگ به راحتی جواب داده باشد انتخاب سولات توسط هوش مصنوعی برای داوطلب سخت تر خواهد بود و این هم به این جهت می باشد که داوطلب نمره بالا تری کسب نماید.
ولی اگر داوطلب در مراحل قبل به تعداد کمی از سوالات به درستی پاسخ داده باشد هوش مصنوعی برگزار کننده امتحان سوالات بخش اسپیکینگ دولینگو Speaking DUOLINGO
آسانتر انتخاب کرده تا نمره داوطلب کمی از سطح ضعیف بالاتر برود.
روش های کسب نمره بالای اسپیکینگ دولینگو
1_تقویت لهجه انگلیسی
2_تقویت روانی صحبت
3_تمرین نمونه سوالات سالهای گذشته
4_کاربردن لغات و اصطلاحات کاربردی
5_استفاده از گرامر های حرفه ای زبان انگلیسی و ساختار فو قالعاده
6_استفاده از لغات مهم و سرنوشت ساز آزمون
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد