آموزش زبان انگلیسی  ایران بریتانیا

آموزش زبان انگلیسی ایران بریتانیا

این وبلاک به آموزش رایگان زبان انگلیسی برای دانش پژوهان در تمامی سطوح میپردازد همچنین دارای ازمون انلاین زبان نیز میباشد.
آموزش زبان انگلیسی  ایران بریتانیا

آموزش زبان انگلیسی ایران بریتانیا

این وبلاک به آموزش رایگان زبان انگلیسی برای دانش پژوهان در تمامی سطوح میپردازد همچنین دارای ازمون انلاین زبان نیز میباشد.

معجزه کسب مدرک انگلیسی


خیلیا زبان یاد میگرن که فقط صحبت کنن و کارهاشون راه بیفته اما خیلا هم هستن که زبان براشون شده یه غول و نمیتونن یادش بگیرن سخته دست و پا میزنن که یکم بتونن صحبت کنن و یا بخونن یا حتی یه کلاسی بزارن پیش دوستاشون و فامیلاشون که من انگلیسی صحبت میکنم. قافل از اینکه زبان انگلیسی الان دیگه زبان پیش پا افتاده شده و همه دارن زبان سوم یا چهارم یاد میگیرن.

خیلیا شاد بگن من یه نرم افزار نصب میکنم رو گوشیم همه کارامو حل میکنه مترجم من گوشیمه.

امروز هدف از نوشتن پست من این هست که چطور و چگونه میتونیم از زبان انگلیسی عبور کنیم و دیگه برای ما اون غول مرحله سخته نباشه. چطور میتونیم مدرک زبان انگلیسی را تو آیلتس، تافل، یا حتی آزمون های جدید مثل دولینگو و سلپیپ بگیریم بدون دغدغه.

چطور میتونیم زبان دوم خودمون را شروع کنیم. با یه برنامه ریزی طی 3 ماه انگلیسی مسلط بشیم و در مدت 5 ماه آیلتس و یا هر مدرک زبان دیگه (داخل پرانتز بگم اگه دولینگو یا سلپیپ و یا pte باشه که یک ماهه کارش تمومه) بگیریم بدون اینکه به دنبال کسی بگردیم که برای ما کلاس بزاره مدرک بهمون بفروشه کلی پول ازمون بگیره بعدش مشخص بشه با فتوشاپ زده مدرک یه هزار تومن نمیارزه.

من خاطر میاد یکی از بچها میگفت من کلی پول هزینه کردم اصلا یکی از معروف ترین مدرس های اینستا اوردم خونمون جلسه 1 ملیونم بهش میدادم بعد 90 جلسه که 90 ملیونم ازم گرفت بهم گفت تو خنگی یاد نمیگیری. نه دوست عزیز اون خنگ نبود تو کلاه بردار بودی.

یا خاطرم میاد یک بهم گفت من چنتا پکیج زبان از اینستا خریدم همشون فیلم های دانلود رایگان سایت های مختلف بود جمع کرده بود چنان با آب و تابی صحبت کرد منم فک کردم معجزه فقط همینه و رفتم و خریدمش.

کی میدونه هر کسی تو این راه حتما اذیت شده و متاسفانه نتیجه نگرفته.

امروز میخوام یه راه جدیدی به شما معرفی کنم در مدت زمان خیلیییییییییییی کم رایگان بدون هزینه و حتی تو منزلتون با برنامه ریزی دقیق توی 3 ماه انگلیسی را به راحتی صحبت کنید و همچنین هیچ مشکل در آزمون های بین المللی و حتی داخلی خودمون نداشته باشین.

لطفا پست بعدی منو دنیال کنید تمام این موارد خدمدت شما خواهم گفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد