آموزش زبان انگلیسی  ایران بریتانیا

آموزش زبان انگلیسی ایران بریتانیا

این وبلاک به آموزش رایگان زبان انگلیسی برای دانش پژوهان در تمامی سطوح میپردازد همچنین دارای ازمون انلاین زبان نیز میباشد.
آموزش زبان انگلیسی  ایران بریتانیا

آموزش زبان انگلیسی ایران بریتانیا

این وبلاک به آموزش رایگان زبان انگلیسی برای دانش پژوهان در تمامی سطوح میپردازد همچنین دارای ازمون انلاین زبان نیز میباشد.

کتاب تخصصی دولینگو

سلام دوستان اخرا من با آزمون دولینگو آشنا شدم و متوجه شدم که این آزمون نمره راحتی داره و میتونم نمه بالایی در این آزمون کسب کنم اما منابع تو هیچ سایت ایرانی پیدا نکردم  و بعد کلی گشتن یه سایت ایرانی به اسم ایران بریتانیا پیدا کردم که تمامی منابع دسته بندی شده و کاربردی گذاششته و براتون لینکشو میزارم ببینین چجوری

اینجا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد