آموزش زبان انگلیسی  ایران بریتانیا

آموزش زبان انگلیسی ایران بریتانیا

این وبلاک به آموزش رایگان زبان انگلیسی برای دانش پژوهان در تمامی سطوح میپردازد همچنین دارای ازمون انلاین زبان نیز میباشد.
آموزش زبان انگلیسی  ایران بریتانیا

آموزش زبان انگلیسی ایران بریتانیا

این وبلاک به آموزش رایگان زبان انگلیسی برای دانش پژوهان در تمامی سطوح میپردازد همچنین دارای ازمون انلاین زبان نیز میباشد.

منابع PTE

مرکز ایران بریتانیا برای اولین بار در ایران اقدام به تولید بسته خودآموز آزمون PTE  کرده است که تمامی منابع این آزمون را در بر میگیرد

ویژگی های پکیج PTE_بسته خودآموز پی تی ای

تدریس اساتید معروف و به نام ایران و خارجی

آشنایی با مفاهیم PTE

ارائه لغات مهم آزمون پی تی ای

منابع کاملا رایگان PTE

برگزاری امتحان ماک پی تی ای

جزوه PTE

خلاصه نمونه سوالات سالهای گذشته PTE

توضیحات کامل در باره سوالات و حل تمرین

ارئه نقاط قوت و ضعف داوطلب برای امتحان

حتما با تهیه بسته بی نظیر آزمون PTE  نمره بالایی در این آزمون برای خود تضمین کنید.

بسته خودآموز آیلتس

پکیج آیلتس  ایران بریتانیا شامل موارد زیر می باشد

۱_درسنامه کامل آیلتس

۲_منابع کامل آزمون آیلتس

۳_تست های سالهای گذشته و جواب تستی و تشریحی تمامی سوالات در پکیج آیلتس

۴_راهنمایی جواب دادن به تست ها

۵_آزمون آزمایشی آیلتس ماک تست

۶_تدریس فوق العاده استاد و راهنمایی نکات املایی و گرامری مورد نیاز و اساسی ایلتس

۷_روش های کسب نمره ۷ و ۸ آیلتس ارائه شده در پکیج آیلتس

۹_فیلم های آموزشی برای تقویت گوش دان آیلتس

۱۰_پادکست حرفه ای امتحان ایلتس

100 درصد شما آماده آزمون خواهید شد و نمره بالای در این آزمون کسب خواهید کرد این بسته توسط تیم ایران و بریتانیا طراحی شده و با کیفیت بالا و تمامی منابع جدید آیلتس را شمامل می گردد و این قول را به شما خواهد داد که نمره 7 و یا 8 آیلتس را با تهیه و مطالعه دقیق این بسته خودآموز کسب خواهید کرد.


آزمون UTEPT

چرا آزمون UTEPT

دلایل زیادی وجود دارد که اکثر دانشجویان ایرانی در مقاطع ارسد و دکتری به این آزمون رو می آورند.

۱_هزینه پایین این آزمون

هزینه این آزمون در ایران ۱۰۰ هزار تومان است که ارزانترین آزمون سنجش زبان انگلیسی مابین تمامی آزمون های زبان انگلیسی داخلی می باشد.

۲_تصحیح سریع

نمره این آزمون به سرعت در اختیار داوطلبان قرار می گیرد تقریبا ۳ روز کاری که این خود باعث ارئه سریع مدرک به دانشگاه مربوطه می باشد.

۳_معتبر بودن مدرک

از آنجایی که ارائه کننده مدرک فوق دانشکده علوم زبان های خارجی دانشگاه تهران صادر میگردد پس مدرک معتبر و قابل اتکایی می باشد.

جه کسانی می توانند در UTEPT  شرکت کنند 

همه عزیزان و داوطلبین که زبان مقدماتی و متوسط دارند توانایی شرکت در این آزمون را خواهند داشت اما توصه می شود قبل از شرکت در این آزمون حتما کلاس های تخصصی این آزمون را در مرکز ایرتن بریتانیا و یا اینکه از پکیج بی نظیر این آزمون UTEPT استفاده کرده و خود را به آمادگی بالای  در این آزمون برسانند.


SBUTEP

بسته کاملا خودآموز SBUTEP

تمام دوطلبانی که قصد شرکت در آزمون بسیار مهم و پرکاربرد SBUTEP را دارند می توانند بدون نیاز به هیچ استادی به صورت خودآموز بسته آموزشی این امتحان را که به صورت کاملا اختصاصی برای داوطلبین توسط مجموعه ایران بریتانیا با کمترین هزینه ممکنه طراحی و اجرا شده است را تهیه کنند.

پکیج آزمون SBUTEP یا همان آزمون بسندگی زبان انگلیسی دانشگاه شهید بهشتی که مخفف Shahid Beheshti University Teaching English Package  می باشد، توسط مرکز زبان ایران بریتانیا با تالیف استاد رحمانی ارائه می شود. این آزمون برای دانشجویان به خصوص دوره دکترا برای ارزیابی توانمندی انگلیسی در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود. با تهیه پکیج آزمون بسندگی زبان انگلیسی دانشگاه شهید بهشتی که در سایت ایران بریتانیا با قیمت بسیار ارزان ارائه می شود، می توانید با آمادگی کامل در این آزمون شرکت کنید و نمره بالایی را کسب کنید.

آزمون تولیمو tolimo

آزمون تولیمو چیست؟

آزمون تولیمو در ایران یکی از مهم ترین و معروف ترین آزمون های داخلی محصوب می شود که تقریبا در ۲ ماه یک بار برگزار می گررد و مدرک ارائه شده در این آزمون مورد قبول اکثر دانشگاه های ایرانی می باشدو تمامی دانشجویان مقطع دکتری و کارشناسی ارشد می توانند برای ادامه تحصیل به دانشگاه مربوطه ارائه دهند.

آزمون تولیمو هر کی بره امتحان بده نمره بالاییی کسب میکنه. مرکز ایران بریتانیا این مژهده به همه داوطلبین میده که بتونن نمره بالایی د راین امتحان کسب کنند .

ازمون تولیمو 100 آسان هست پس کسب نمره در این آزمون تضمینی و با شرایط خرید پکیج تولیمو از ایران بریتانیا می باشد. 

20 راه کسب نمره کسب نمره بالای تولیمو در ایران بریتانیا مطرح شده است که شما میتوانید با این 20 روش به نمره بالایی دست پیدا کنید.