آموزش زبان انگلیسی  ایران بریتانیا

آموزش زبان انگلیسی ایران بریتانیا

این وبلاک به آموزش رایگان زبان انگلیسی برای دانش پژوهان در تمامی سطوح میپردازد همچنین دارای ازمون انلاین زبان نیز میباشد.
آموزش زبان انگلیسی  ایران بریتانیا

آموزش زبان انگلیسی ایران بریتانیا

این وبلاک به آموزش رایگان زبان انگلیسی برای دانش پژوهان در تمامی سطوح میپردازد همچنین دارای ازمون انلاین زبان نیز میباشد.

ایلتس 7

ایلتس یک آزمون بین المللی سنجش زبان انگلیسی در چهار مهارت گفتاری(Speaking) نوشتاری (Writing) خواندنی (Reading)و گوش دادنی (Lessening)که هر کدام دارای نمره جداگانه و نمره کلی نیز میانگین نمره هر چهارمهارت می باشد. ایلتس خود به 2 نوع اکادمیک ( داوطابلنی که قصد ادامه تحصیلی را دارند) و جنرال( داوطلبانی که قصد مهاجرات و یا پروژه کاری و یا پناهندگی را دارند) برگزار می شود.

چرا ایلتس 7 اهمیت یادی دارد؟

نمره 7 ایلتس به منزله خوب نوشتن و درک درست و به راحتی صحبت کردن زبان انگلیسی می باشد از همین رو اکثر دانشگاه های معروف ارپا و کانادا و استرالیا و حتی امریکا ایلتس 7 را مبنا پذیرش و مهاجرت به آن کشورها می دانند. حتی نمره 7 بین داوطلبان شرکت کننده در آزمون ایلتس یه کابوس و نمره دست نیافتنی طلقی می شود. ایل

مدت زمان لازم برای ایلتس 7

مدت زمان لازم برای آماده شدن در امتحان ایلتس و کسب  ایلتس 7 برای هر فردی متفاوت است. برای داوطلبانی که سطح زبان متوسط دارند مرکز زبان ایران بریتانیا کلاس های فشرده و فوق فشرده برگزار می کند تا در مدت 2 ماه به صورت کاملا تضمینی به نمره 7 ایلتس دست پیدا کنند. همچنین برای افرادی که سطح زبان ضعیفی دارند این مرکز در این راستا کلاس دست پیدا کند. زبان انگلیسی از اهمیت زیادی بین داوطلبان برخوردار است تا زبان را سریع با کیفیت بیاموزند.

معجزه زبان انگلیسی در 2 ماه توسط استاد رحمانی عزیز برای داوطلبان ایتس به صورت معجزه در ایران انجام می شود.

نمونه اسپیکینگ ایلتس 7

نمونه اسپیکینگ  ایلتس 7 برای اولین بار همراه با فیلم آموزشی در این قسمت قرار گرفته است. در این فیلم آموزشی توضیح داده میشود که چگونه صحبت کنیم تا نمره ایلتس 7 و بالاتر را کسب کنیم. چه اصطلاحات و لغاتی بکار ببریم و چطور ابتدا و انتها صحبت خود را کنترل کنیم. لطفا با کلیک بر روی این قسمت فیلم را تماشا کنید.

نمره اسپکینگ 7 به معزل اساسی در بین کاربرا ایرانی تبدیل شده که شما می توانید با راهنمایی استاد رحمانی و ایران بریتانیا بهترین نمره کسب کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد